Ayazzzzzz Elifberk ben sezeryan olucam Allahin izniyle , doktorum bebek kucuk olursa 40-a kadar beklicez dedi(( ben sezeryanlari 38-39 arasi olsugunu duymuwdum. Sabrim kalmadi arrik sanki(( 36 hafta oldum
Hanifeeeeee 1 cm açıklığım vardı pazar günü ara ara ağrılar oluyor ama düzenli değil yarın kontrol var bakalım ne olucak