Meritmm Merhaba arkadaşlar mayıs ilk haftası nasipse doğumum sizlere sorum doğum sonrası dağıtılmak üzere bebek hediyesi yaptırdınız mı ben çok arada kaldım acaba gereksiz mi diye :
ilkannelikkk Meritmm İlk bi düşündüm sonra vazgeçtim milletin verdiklerini hep attım çünkü. E atılcak şeye de para harcamak gereksiz geldi 🤷🏻♀️
Emine46- Meritmm ben atılıp çöpe gitmemesi için en mantıklı olarak oda kokusu düşündüm kimse onu atmaz birde magnet ikisinde yaptıracağım biri güzel koku verir hem dekorasyon diğeri de mıknatıslı dolaba yapıştırılır gayette kullanışlı 👍
ilkannelikkk Meritmm valla kimse kimsenin bebeğinin resmini dolabına asma meraklısı değil bence 😂 çikolata kurabiye vs. vermeyi düşünüyorum
Elfffffff Ben yapmadım kimde neyin hatırası kalıyor ki onun yerine bebeğime hatıra kalacak bir şey ya da ilk doğumunu hatırlatacak şeyler yapmayı düşünüyorum dağıtım konusunda da çikolata olabilir
Gulizz Meritmm ben anahtarlık yaptırdım 25 adet kadar, pandemiden dolayı gelen çok olmayacak diye az miktarda yaptırdım. Bir arkadaşımda görmüştüm banada vermıştı hediyelik olarak anahtarlık ben onu hala kullanıyorum o sebepten bana anahtarlık mantıklı geldi:) 
Denizyildizii Meritmm ben çikolata yaptırmayı düşünüyorum https://resimyukle.io/r/N0WmeC9vlW bu tarz bişey
Gulizz Meritmm tanesi 6 tl 🤗 adet az olunca gayet makul oluyor fiyatı 150 tl ödedim ben totalde. Kartta seçiyorsunuz uzerine isteginizi yazzdırıyorsunuz :) 
Samira34 Meritmm nisan annesiyim anahtarlık ve cıkolata yaptırdım gelen olursa dıye aıleye ıkram etmek ıcın
Sevde0281 Meritmm ben kuranı kerim tespih ve Ayetel Kürsi magnet yaptırdım set halinde.hem atılmaz hem okundukca sevap kazanır bebişim hemde hatıra olur diye
Fatos66 Ben sabun dağıtacağım 10 tane yaptıracagım yakınlar için sadece. Midyat sabundan. Kalıp halinde organik tamamen.
Esmos26 Meritmm kuzenim makrome anahtarlık yapıyor bizim içinde yaptı hem kalıcı tavsiye ederim ☺️ https://instagram.com/macrome.design_?igshid=obkyo43um59z Sayfasına bakabilirsiniz ☺️
Brcklc https://hizliresim.com/sKfItF https://hizliresim.com/xWbaCy Ben ilk çocuğum olduğu için heves ettim anahtarlik ve süs dekoratif altikarinca yaptırdım 🤗korona olsa en yakinlarima ulastiricam birde çikolata yaptırıyorum https://hizliresim.com/cMC0af model bu kalın.pelit çikolatası ama henüz elime gelmedi
Brcklc @egesmom anahtarlık tarçınkokusu inst.da pınar hanıma yaptırdım atlikarincada hediyelikemsal sitesinde Ayşe hanıma beğenmenize sevindim çok teşekkür ederim🙏hatta avizemide tarçın kokusuna yaptırdım fikir.olsun https://hizliresim.com/PSpxIU https://hizliresim.com/CKIqMP