Duygu1122 yok gününde yaptı Doğumu hatta 2-3 gün de gecikmeli oldu diyebilirim doktorun yoğunluğundan dolayı sıkıntı yapma arkadaşım da çok yaptı her kontrole korkarak gidiyordu bişey olmuş mudur diye şimdi o günlerine üzülüyor keşke daha mutlu geçirseymişim günlerimi diye