Hanife_ikranuR bende oyleydim, bazen bel bazen kasik. Agrisi oluyodu, heran cisim gelcekmis ve tutamiyomusum gibi oluyodu, dr a gittim kum dokuyomuşum. bide bebegin ayaklari assagidaymis o vurdukca cisim gelme hissi olusuyomus:) bence bi idrar baktirin