1PrensAnnesi srp123 cnm ebe veya doktor baş ve işaret parmağını _| bu şekil yapıyor vajinadan kontrol ediyor onlar ölçüyorlar rahim açılmaya başlamışsa da bu şekilde anlıyorlar Normal şartlarda 36 haftadan erken bakılmıyor genelde 37-38
1PrensAnnesi srp123 korkacak bişey değil tatlım çok kasarsan acıyor diyo yaptıranlar çok hafif bi sızlama oluşuyormuş oda ister istemez olur yani gerilme bence yoksa acır
1PrensAnnesi Adelimm cnm planlılarda bakılmıyor aslında ama sancılanıp gidersen sezaryen de dahil bakılıyor