Çamlıca medipole gidiyorum inatla eşimi kontrole almıyor doktor neden ya ilki düşük oldu ikincisinin kalp atışını bile duymayı kapı arkasından yapıyor o kadar otobüsle tıkış pikis gidiyoruz o kadar para veriyoruz bana mantıklı gelmiyor sizde durumlar nasıl özele gidip eşinin hiçbir mutluluğuna şahit olamayan var mı