Melikemurat Kızlar 25 +3 deyiz bu zamana kadar hiç bel ağrısı olmadı ama su iki gündür egilemiyecek derece çok agrıyor uyutmuyor resmen ne yapsam geçer sizde de oldu mu bu haftalarda 😔
Fatmanur-3 Melikemurat Benim 3. Ayda başladı düşğk risk yoktu hiç ama oldu bitti belime vuruyor benimde canım heleki yer süpüreyim veya bir iş yapayım hmeeen ağrır sağlıklı olsunlarda sabır ederim diyorum evlat nasipteymiş Allah böyle de nazını çekeceğiz ♥️
34_21_23 Melikemurat doktoruna danışıp hamile pilatesi yapabilirsin. Çok hafif hareketler ama çok etkili. Hiç ağrı sızı ödem vs olmuyor 7. Ayım bitiyor ama hala normal hayatıma devam ediyorum çok şükür