[silindi] canım eşim üç yıla yakın çocuk istemedi. Sonra istedik 6 ayda 3 kimyasal gebelik oldu pıhtılaşma çıktı Sonra on beş aydır falanda hiç gebe kalamadım bende de hafif derece pco dediler her doktor hamile kalırsın dedi bir aşılama yaptık eşimin ileri Hızı çok düşük çıktı. Belki ondan da olmuyordu