Hamileliğim en başından sonuna kullanmak durumda kaldım benim ilk düşük sonrada erken doğum riski taşıyordum hiç bir sıkıntısını görmedim sadece fitili koyduktan sonra biraz uzanmanız gerekiyor ilaçın erimesine zaman vermeniz gerek ( bu arada progestan fili kullandımğım hamileliğimden bir kızım oldu 3 yaşına yaklaştı )