Deniz95 Dün tetanoz aşısının 2. Dozunu oldum. Akşam ağırlığı oldu kolumda şuan çok iyi kalmadı bir şeyi. İlk seferde diğer günden başlayıp 2. 3. Gün artmıştı baya normalde de 2. Doz saha ağrılı geçiyor diye biliyorum. Sizlerin 2. Dozunuz nasıldı ağrı oldu mu
mrsbiyolog Deniz95 benim ikinci dozda hiç ağrım olmadı. Hatta o gün çok hastane,iş yeri,sağlık ocağı gezdim diye duşa bile girdim ağrırsa ağırsın diyerekten ki su değmesin daha çok ağrı yapar derler ama gram ağrım olmadı çok şükür
Sbhtzmn Deniz95 2.yi dün oldum 1.doza göre cok iyi hafif agrı var. İlkinde olur olmaz eve geldim hemen buz fln koydum iki gün kolum kalkmadı 🤭
Minnosannem12 Deniz95 1. Dozda çok oldu 3 gün kıyafetlerimi bile annem giydirmisti 2. Sinde hiç ağrım olmadı parol içip vurunmustum ama
surass Ben ilk dozda çok ağrı yaşamıştım. Vücut hanlar ve kolunu kaldıramazsın ya öyle olmuştu günlerce. 2.doz çok rahattı hiç bişey olmadı
Mercimekmom Deniz95 ilk dozda 1 hafta ağlamıştım 😬 2. De hiç hissetmedim o yüzden 3. Yü de olacağım bida hamile olursam 5 sene koruyor ilkindeki acıyı çekmemek için 😂😂😂