Gizemmsss1 Merhaba kızlar benim adetime 10 gün var bugün 3 kere ani yani anlık bi bas dönmem oldu bunun gebelikle bir alakası olabilirmi aranızda yaşayanınız oldumu?
Dilara0638 Gizemmsss1 ben 7 haftalık hamileyim bende çok sık oluyor bu durum tansiyon düşmesinden oluyor sanırım
sehrengiz_8 Gizemmsss1 canım gebeliktir denmez yumurtlama takibi yaptın mı? Hakkında hayırlısı olsun maalesef beynimiz bile bazen bizle oyun oynuyor İnşaAllah gebesinizdir
Gizemmsss1 Dilara0638 hiç bir fikrim yok benimde canım ya merak ettim bende normalde vertigo var ama bu vertigo gibide değildi yani anlık saniyelik bişeydi
Dilara0638 Gizemmsss1 normalde tansiyonun düşer mi hani anlattıkların tansiyon düşmesine benziyor daha çok o yüzden söyledim
Gizemmsss1 sehrengiz_8 amin canım benim gebelik takibi yapmadım fakat bu ay adet bitiminden beri gün aşırı ilişki olarak devam ettim ama adetime 10 gün var yani daha şimdiden belli edermiki bilemedim🙄
Gizemmsss1 Dilara0638 yok canım benim ya pek bu tarz seyler yaşamadım şimdiye kadar dedim acaba vertigomdan kaynaklımı acaba diye ama o bu kadar kısa sürmüyor yani böyle sanki yer duvar aşağı doğru kaydı anlamadım hiç 😂
sehrengiz_8 Gizemmsss1 canım eğer yumurtlaman adet başı oldu ise belli edebilir açmak ortasında ise çok belli etmez
Dilara0638 Gizemmsss1 anladım canım hayırlısı olsun inşallah gebesindir ama daha adetine çok varmışya bu kadar erken belirti vermez diye düşünüyorum yinede kişiden kişiye değişebilir tabi sen adet gününü bekle bakalım bi inşallah hayırlı haber alırsın😊