Kızlar Kasım 15inde boş gebelik olduğu için düşük yapmam beklendi ve düşük ve yarım kürtaj oldum 4 ay sonra tekrar bizi büyük bir umut yolu gözüktü 3 aydır hiç korunma olmadı ve bu ay adet günümde test yaptı 4 dakika sonra çok hafif bir çizgi çıktı 3 gün sonra da test yaptığım kendini belli etti. Sorun şu ki ben doktora şu an gitmeye korkuyorum çünkü ilk gebelikte doktoru kandı tahlillerdi hastaneydi çok yıprattı aynı şeyleri de tekrar yaşamaktan korkuyorum ne yapmalıyım sizce