Arlex Kola, cips, çikolata atıştırmalıklar… Ben bunların hiç birini bırakamadım. Hamilelikte çok zararı olur mu bebeğe?
Denizyildizii Arlex zaten sağlıksız şeyler sigara içmekten farksız diyenler var. Bence azaltmalısınız
Glsmyldz09 Arlex bende bırakamadım ama bi zaman sonra bıktım yemekten. Sende öyle olabilirsin belki canım 🙏🏻
Cigdemss Yani tabiki , hamile olmasanız bile size de zarar, sağlıksız olduğu aşikar. Bebeğin gelişimini olumlu etkileyecek fıdalar tüketmeye çalışın. Hem kilo yapar bunlar.
Anneyimm2 Arlex ben bunlar yuzunden ilk hamılelıgımde 20 kilo aldım simdi 2. Ye hamileyim cok canım isterse yiyorum bence yavas yavas azaltmalısın
Anneyimm2 Arlex dikkat et canım bide ben veremedim yanı cips in oyle seyler in kilosu yapısıp kalıyor insanin vucuduna