1903ilknr oda süslemeyi düşünmüyorum. Hastaneye sadece çikılata götürmeyi düşünüyorum. Normal doğum olursa zaten kısa kalınıyor, sezaryen olursa ben acı çekerken insanların yemesi sinirime dokunur biliyorum kendimi:))) eve lokum, sarma, küçük poğaçalar, bir çeşit tatlı( henüZ karar vermedim kurabiye mi yoksa pasta tarzı birşey mi olsun) yapabilirsek el açması börek ( tabi bunlar annem ve yengemle beraber yapılcak ben yapamam) içecekte bizde şerbet fln sevilmez hiç çaycı herkes çay, ama ben soğuk alternatif limınata düşünüyorum:)