Minikmucizem21 26 haftalık olan anneler sizinde kasıklarda ağrınız oluyormu? Nasıl geçiyor bu haftada olanlar? Bizim miģdemizde yanıyor
Addile Benim her hafta oluyor hamile kaldığım günden beri anlamıyorumda gaz sancımı kasık agrısımı agrıdıkca kötü oluyorum dr rahim büyüyor normal diyor ama insan düşünmeden edemiyor haftaya kontrole gidecem sorcam Yine doktora
Minikmucizem21 Addile benimde oluyor da dünde ağrıdı bugünde ağıyınca dediģiniz gibi insan düşünmeden edemiyor… allah hepimize şifa versin🤲 aynen büyüyordur bugünde hafa değişimi oldu ondandır heralde dediğiniz gibi 😊😊