Fasulyemm17 Kızlar merhaba 8+4 haftalık hamileyim Mide bulantım 1 ya da iki kere oldu aşerme de olmadı en Son 18 martta kontrole gittim bişey oldu mu diye korkuyorum 😦 gün içinde bel ağrım oluyor
Senayyalcin Fasulyemm17 Her insan aynı belirtileri göstermez 9.ayım hala aşermedim mideniz hiç bulanmayabilir de bunlar bebeğe birşey olduğunu göstermez .
Selinda Fasulyemm17 yarın 20 haftalık olucaz inşallah ne bir mide bulantım oldu ne de aşermem. En güzelini yaşıyoruz korkmayıın ☺️
Znrr Fasulyemm17 canım ben çok sıkıntı çekiyorum ama mesela benim annem bırak mide bulantısını benim doğacağımı bile fark etmemiş 😂😂 o kadar sancısız ağrısız sıkıntısız geçmiş. herkes farklı yaşıyor