@r-prenses canım öncelikle bunu doktoruna danışmanı öneririm, çünkü gelisiminizden ve suyundan bilgi sahibi onlar oluyor.. Bende ailem sirt ustu ayaklarım yukarda yat diyordu düşük muhabbeti yüzünden tabi doktoruma danistim bu zamana kadar doğru yaptın bundan sonra sola yatmak daha uygun olur dedi biseyler daha demişti 🧚♀️bi kac gun sonrasında bu uygulama da anne için yazi kisminda gelişimi için sola yatmanizi öneririz diyordu, yine de dediğim gibi doktorun danışmanlığında ilerle 🐣