Yaagmurr Melisaaa16 aptamil aldım mahvetti bebeğimi sonra hipp aldım yorumlarına baktım internetten herkes içinden siyah bişey çıktığını yazmıştı bende kontrol ettim ve gerçekten bende de vardı ne olduğunu anlamadım güvenemedim sonra sma aldım onu da daha yeni şimdi verdim bakalım nasıl olcak
Hanife_ikranuR Melisaaa16 vala bize doktorumuz sma demişti onu aldık bayanda iyi besledi kızımı sonra ender saracoglunun bı yazısı var sma mama ile ilgili anne sütüne en yakın değerde olan bir mamaymis biz sma kullandık 3 yıl önce
MervEslinArden Melisaaa16 Aşkım bebek hangisini kabul ederse ona dönüyoruz malesef. Sma içti kustu, aptamil gaz yaptı, hipp doyurmadı en son bebelac ta devam ediyoruz şükür o doyuruyorda kilo alımı da gizel
karsiyakalianne Melisaaa16 deneye deneye anlaşılıyor malesef yaa.. bizimkisi en ünlü mamaları hic içemedi. Ya kabiz oldu, ya ishal oldu yada kustu. Uygun mama bulana kadar çok çektik. Yani bebeğe göre değişiyor.
eylulsilam_35 Ben 17 yıl önce sütüm kesildiği için kızıma sma kullandım çok memnun kaldım şimdide sma aldım hastane çantama koydum 😘