Sevvalkrbg cok geçmiş olsun, tansiyonunuz düşmüştür. Benim gebe değilken de oluyordu cok alıştım artık. Sicak dus alamam, kapi mutlaka acik olur buhar birikmesin diye. Duşa aç girmeyin, bebise bisi olacağını sanmıyorum 😊 iciniz rahat olsun. Bir de düşüp bayılmaya karşı olabildigince eşiniz evdeyken duşa girin, bn öyle yapıyorum 😊