korkmazkubra Bugün detaylı ultrasona girdim bebisimin cinsiyetini öğrendim 22+4 haftalığız 26 cm 518 gr olmuş kesin erkek dedi çok şükür herşeyine iyi dedi kilosu ve boyu nasıl iyi dedi herşeyine sizler ne durumdasınız bu arada 350 tl ye yaptırdım.
aylul0 korkmazkubra biz de bugün yaptırdık 22+5te, 29 cm 574 gr benim bebişim de. Her şeyi iyi çok şükür 😍😍 Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin günler geçmiyo valla 🤷🏻♀️