Seda0791 Hanımlar 7 haftalık hamileyim hafif bel agrisi bazende kasigimin altı agriyor normal mi ctesi kontrolüm var
Mom027262 Seda0791 Bende 6 hafta olmak üzereyim karın,kasık ağrısı var epeyce.Göğüsler şiş ve ağrılı hassas.Normal