gizemgnll Kızlar merhaba , sıra bende . 13.06.2018 23:20 de miniğime spinal sezeryanla kavuştum. Hep normal doğum istiyodum ama son zamanlarda cok büyük korku oluşmuştu. Ve 29dan beri erken doğum riski, sancılar kasılmalar .. Hiçbirini hissetmiyordum. Doğdugu gün normal rutin kontrole gittik, 37+1 de. 2 cm açılmam vardı doktor bu kadar kasılmayla eve göndermem sseni dedi. Yatışım verildi eşim eve eşyalarımı almaya gitti. Basta normal doğuö olarak planladık gecenin sonunda doktorum suni sancı verelim ama onu da hissetmeyebilirsin dedi bende zaten sezeryana eğilimli oldugum için sezeryana ikna ettim doktorumu. Hemen hazırladılar ve doğuma gittik. Belimden vurulan iğneyi hissetmedim bile , Allah yardım etti ve ben 4-5saat orda kaldıgımı düşünürken meğer yarım saatte çıkmışız ordan.. Odaya cıktıgımda bütün arkadaşlar, akrabalar odadaydı .. Oğlumu ilk gördüğümde inanamadım benin olduguna 😍 benden önce odaya götürdüler ve ben odaya gidene kadar ağlamış 😍 cok şükür sütüm hemen geldi , emzirdim ve bebeğim huzurluydu. 6saat uyuşukluktan sonra yürüyüşe cıkartıldım ama dikiş yerlerim yanıyordu resmen adım atamıyordum ve hep böyle olucam sandım. Bu sabah bile ayaga kalktığım gibi ağlayarak geri yattım ama cok sükür korsemi bağladıktan sonra daha rahat yürüdüğümü farkettim ve artık tuvalete bile kendim gidiyordum. Öğlene doğru ben gazımı cıksrttım, oğlum da kakasını yaptı ve taburcu edildik . 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum ve cok huzurlu bi şekilfe uyuyor.. Allah'ım isteyen, bekleyen herkese sağlıkla nasip etsin ❤❤❤❤
Ebruzey gizemgnll Gözün aydın allah analı babalı büyümeyi nasip etsin inşallah,NOrmal Doğum istiyorum bende ama sezeryana da bazen kaymıyorum diyemem,spinal sezeryan da uyanıktın dime,nasıldı ağrı acı hissettin mi kesilirken dikilirken
gizemgnll Ebruzey yok canım 10dkda komple uyuştum, anestezi doktoru simdi çimdik atıcaz bakalım hissetcek misin dedi, o sırada bi baktım doğmuş bile 😍 15 dkda bbeğim odaya götürüldü , yarım saat fln da estetik dikiş yapıldım sonra da brn götürüldüm odaya 😊