Merhaba anneler sonunda bende doğurdum. Şimdi buraya yazacağım şeyler sizi biraz korkutabilir ama herles bir olcak diye birşey yok ve herkesin bünyesi aynı olacak diye birşey yok öncelikle bunu dile getirmek istedim 😇 36. Haftaya girdim annemler ananemler ablam kardeşlerim hepsi bize geldi genel temizlik yapıp 3 gün bizde kalacaklardı öyle de oldu 3. Gün oldu gittiler bende evim tertemiz oldu diye keyfime baktım sefam sadece 1 gün sürdü 😁 ertesi günü gece saat 3 lavobaya kalktım. Ardından yatağa giderken idrarımımı bir daha kaçırdım sandım ne sancım var ne de başka birsey ama içime bir kuşku düştü eşimi uyandırdım önce sakin ol ama emin olmak için hastaneye gidelim dedik giderken de öylesine bebek çantalarını indirmişken arabaya koyalım dedik. Hastaneye gittik ebe çatala çık bakalım suyun mu gelmiş anlayalım dedi ben tam soyundum çıkarken tüm suyum patladı gitti hemen yatışım yapıldı gece saat 4 odaya çıktım şehir hastanesini tercih ettiğim için yanımda sadece bir kişi kalabildi doktorlar kontrole geldi sancım var ama bebeği itmeye yetmeyecekmiş o yüzden suni sancı verelim dediler ama saat 8 de başlayalım dediler. Saat 8 e kadar kendi sancılarımı karşıladım 100 de 100 leri gördü ama yinede doktorlar suni vermekten yanaydılar bebeğin suyu hiç kalmamıştı. Neyse saat 8 oldu verdiler suniyi 1 saat sonra saçlarımı yolmaya başladım 2 saat oldu yok 3 4 5 6 saat geçti çıldırdım çığlık çığlığa kaldım sesim soluğum kesildi belimde skolyoz rahatsızlığı olduğu için sancıda belden girdiği için resmen doktorlara ebelere yalvardım sezeryana alın beni diye ama şehir hastanesi olduğu için mümkün olmadı sürekli duşa girdim ağlaya ağlaya saatlerce altında kaldım tam tamına 13 saat oldu gelen giden yok sancılar artık beni bayıltmak üzereydi dudaklarım kurudu ağlıyorum ama o kadar yoruldum ki sesim çıkmıyor inledim resmen. 14 saat oldu ebe geldi bakalım kaç cm olmuş dedi sonunda 7 cm açıklık olmuştu. Bundan sonrası kabus gibiydi kayınvalidem benle beraber ağladı oda da çıplak dolaşmaya başladım duşta tüm kıyafetlerim ıslanmıştı en sonunda eşimi aradım gel beni burdan çıkar ben dayanamıyorum dedim oda baş hekime çıkmış sezeryana aldırmak için ama nafile ebeler doktorlar hepsi başıma toplantı olcak bak az kaldı sen çok güçlüsün falanlar filanlar 15. Saatin sonunda geliyor diye bir çığlık attım ki hersey burada başladı hemen çatala alındım evet geliyordu ebe saçlarını görmüştü simsiyah demesiyle bana bir güç geldi ıkındım ıkındım yok olmuyor çünkü ağrıdan o kadar çok acı çekmiştim ki gücüm kalmadı ebe gördüm demesinin üzerinden 1 saat geçti 16. Saatin sonunda son ıkınmam da bir ses duydum ki işte orada bitti hersey 16 saat boyunca ağrı çektiğimi o an o dakka unuttum oyl3 birşey ki çıkarken aska hissetmiyorsunuz tam tersi bir rahatlama geliyor dikilme anı da aynı şekilde asla anlamıyorsunuz kızımı kucağıma aldım
Sizlere tavsiyem ve benim hatalarım neler.
İlki kesinlik ne tarz doğum yapacağınıza önceden karar verin ben hep normal istedim özel hastaneler hemen herseyfe sezaryan yanlısı diye caymamak için şehir hastanesini tercih ettim bin pişman oldum eşim aşağıda ben yukarı da ağladım çünlü çok katı kurallı bu benim hatamdı
Sıcak duş kesinlikle cok iyi geliyor yanınıza Havlu alın.
Depend rahatlığı diye birşey var kesinlik tavsiye 😇 ve yanınızda mutlaka yiyecek olsun çünkü cok bitkin oluyorsunuz