Yarın 31 haftalık olucaz kızımla vajinam da şişlik var yani komple şişmiş gibi enfeksiyon yok günde 2 buçuk litre felan şu icerim bebegimin durumu da çok iyi doktora sormayi unuttum ağrı felan yok batma yok yanma yok sadece şişlik var genelde bebekle agirlasinca o yuzdenmi sislik oluyor?