Denizyildizii Bloggeranne_93 çorba : kestane çorbası. arasıcak: ıspanak yatağında ıstakoz sosu uzerine deniz tarağı. ana yemek : limon soslu somon balığı. tatlı olarakda greyfurt tramisu düşünüyorum🤔 şaka şaka kuru fasulye pilav😂😂
Eminos123 Bloggeranne_93 etli nohut yaptim biraz fazla yaptim yarina da yeter yanina belki bi soguk corba
minicikanne Bloggeranne_93 Daha yarını düşünmedim ama bugün musakka yaptım içine bezelyede koydum, pirinç pilavı ve ayran yanına. Sizlere fikir olsun. 🍀
Ezgim26 Ben bugün şehriye pilavı, karnabahar, yoğurt,fırında mantar ve patates yaptım yarın balık yiyeceğiz inşallah ☺️
058elf Bloggeranne_93 etli nohut, bulgur pilavı düşünüyorm nohutu ıslatırsam tabi😂 yanına da ayran turşu salata olur :)
Anneyimm2 058elf neyse ben vazgeçtim nohut balkonda ve stor perde de kapalı yarın ıslarım artık 😄😄😃sen kalk en iyisi
34_21_23 Bloggeranne_93 yarın pizza yapmak istiyorum ama beyaz ekmeğe ara vermiştim 1,5 aydır yapsam kilo olacak diyorum ama canım çok istedi 🤣