Zeynepppacr büyük ihtimal havasızlık olması diye
ben kullanıyorum ama her lavaboya gittiğiöde değiştiriyorum
Peçete pamuk vs koyanlar var lakin yinede iç çamasıra değiyor beni çok rahatsız eder bu durum
Yatarken iç çamaşırını çıkar bol bir pijama giy ince serin o şekilde havasızlığı engelersin
Açıkcası evde isen gün içinde. Bi kaç saat pijama altına iç çamaşırı giymeye bilirsin.
Ama bende sen gibi ped kullanmadsam rahat edemem havasızlık sorunun dediğim gibi hallade bilirsin