Deletedmom_5 Hamileliğimin başından beri riskli geçiyorum bugün işlerim vardı biraz fazla yürüdüm 7000 adım atmışım şimdide vajina çevresinde acı hissediyorum batıyor gibi. Normalmi böyle olması otururken bile baskı oluyo oturamıyorum
Nisakrmn3 Deletedmom_5 benim üçüncü hamileliğim, alışverişe yürüyüşe gidip eve geldiğim zaman acayip bi ağrı oluyo hamlamışım gibi çok normal neden öyle oluyor bilmiyorum tabi ☺️ Uzanınca geçiyor
Mervee26 Deletedmom_5 benim de vardı ebe kontrolümden önce. O kadar yürüme, her an dogurursun dedi 🙈 muhakkak azar azar da olsa dinlenmek gerekiyormuş
Ayslbella Al benden de o kadar. Normal diyorlar ama bakalım tecrübeli anneler yazar şimdi ben de meraktayim.