Esrelf hımmm dün 11/7 çıktı hastanede nstden sonra. Normalde hiç böyle çıkmazdı hep 9/6 9/5 10/6 çıkardı son haftalar artık bebek büyüdüğü içün sanırım 11/7 12/8 oldu bugün hepten zıvanadan çıktı sğrekli tansiyon ölçer oldum doktor yarın gel alalım dedi ama istemiyorum 1 nisan olsun istiyorum tam 39 olsun şstiyorum bebek gelmesse bu tansiyon yüksekliği bebeği öldürürmü korkuyorum zaten gebelik şekerim de var bir de ben hep soldan ölçüyorum sağdan ölçsem olur mu