Merhabalar burada hep bende okuyordum banada nasip oldu. Zorlu bir gebelik geçirdim ilk kanama ile başladı 25 . Haftama kadar kusma 25ten sonra erken doğum riski ve down sendrom olasığı ile hep hastane arasında mekik dokudum. Artık rahimde kısalma başlayınca tansiyon hastası olmama rağmen kasılma engelleyici özelliklerinden dolayı nidicard verildi ve 35 e kadar ilaçlarla dayandım. Max 2 hafta dedi ve zorlaya zorlaya 38+0 a geldim. Doğmadan 3 gün önce her gün sancım vardı öyle böyle değil nstde artık 60 çıkması sıradandı benim için😅 çarşamba günü işlemlerim yapıldı. 8.30da hastanedeydik 9da yatırıldım serum verildi spinal sezaryen niyetiyle gittim. Bende anksiyete ve panik atak olduğu için doktorum çekiniyordu ama beni kırmadı. Bu arada 3 bel fıtığım ve kuyruk sokumu kırığım var. Ameliyathaneye inince gerildim olan oldu atak geldi hemen vazgeçtiler spinalden bebek anestezi alıcak diye gönlüm hiç yoktu hep daha geç süt gelicek inanışı beni çok üzdü o an. Kendime geldim tek sorduğum bebek sağlıklı mı herşeyi tam mı oldu🙈 kendime çok zor geldim baya narkoz ağır geldi. Çocuğu göğsüme yapıştırdıklarını tek hatırlıyorum emsin diye birde giydirirlerken😅 sağolsun çok insanımız aradı sordu ama açamadım biraz zayıf ve ufak bir bebek eşimle ben öyle olmamıza rağmen 2600 45 cm 😍 memeyi tutuyor ama çok yoruluyor bianda uyuya kalıyor. Dikiş ağrım çok olmadı fakat genelde karnı şişirmek için hava veriliyor ve o gaz diyaframa sıkışırsa benim gibi omuz ve sırt ağrısı yapıyor bugün çıkmamız gerekirken omuz ağrımdan kaldık🤷🏼♀️ Yarına evimizdeyiz🤩 depend bol alın ama çok terletiyor
pijama tişört fazlaca bulundurun emerken bir ter boşalıyor😅
rezene çayı ve galactago damla cidden sütümü arttırdı🤗 söylüyeceklerim bu kadar umarım sıkmamışımdır artık bana müsade🙈💖🥳