Cananhafsa aynılarını yaşayan biri olarak söyliyim, başından beri 2 hafta ilerden gidiyor bebeğim, doktorun dediki iri kemikli babasına çekmiş, bu sebeple 18. Haftadan beri kasılmalarım oluyo iğne oluyorum, doktora direk sorduğum soru aynıydı, normal doğum yapamayacakmıyım ? Doktor 36 dan önce konuşamayız dedi, halalarım dediki bizimde bebeklerimiz iriydi önden gidiyordu ama son 2 ayda normal seyrine dönüyo merak etme normal yaparsın sende bizimde öyle oldu dediler, hiç umudum yoktu çünkü eşim 20 günlükken 5 kiloymuş 😅 doktorda rahat 4 kilo doğar demişti, şimdi 32+1 olduk ve gelişimi 1 hafta önden gidiyor, yani halalarım haklıymış 😅 inşallah doğuma kadar normalleşir ve normal doğum yaparım ama hiç umudum yoktu çok korkuydum şimdi rahatlamaya başladım sende rahat ol