Cananhafsa merhaba benim bebeğimde ilk haftalar hep 2 ila 2 buçuk hafta önden gidiyordu .son ayda ne olduysa haftasına uyumlu ölçmeye başladı dr .benim sıkıntımdan dolayı 38.1 de Doğuma aldı.benim 3 doğumum ve diğerleride normal Doğum olduğu için normal Doğuma karar verdik . 3 500 gram görünüyor dedi.gel velakin Bebeğim 38 haftada 4 155 gram 55 cm doğdu .öyle zor olduki doğumum ölecem sandım biran.diğer doğumlarım hiç böyle zor olamamış tı .ilk Doğumum bile .bebeği kucağıma verdiklerinde gözlerimi bile açamıyordum.baktım ve gözlerimi geri kapattım.hatta şunu söyleyim beni kim doğurttu onu bile görmedim .sana tavsiyem normal doğurma .illa normal doğuracaksan epedural al .dr ultrason ölçümünün yanılma payınıda hesapla bebek ölçümden dahada iri olabilir