Ayse1234567 Gebeliğim kilolu başladı ve kiloluğun yanında tansiyon getirdi preeklampsi başlangıç seviyede olduğumu öğrendim yani idrarda ki protein oranı çok yüksek değil ama inanılmaz baş ağrısı ve mide problemleri yaşıyorum sizce normal mi?
Basakgul Ayse1234567 Başağrısı varsa tansiyomdan süphelenmelisiniz.Doktorunuzla iletişime geçin.Geçmiş olsun 🌺
[silindi] Ayse1234567 kacinci haftadasiniz bende de idrarda az bi protein cıktı siddetli bas agrim var migrenm midemi de kötü ediyor ama yine de aklima getirdi bu durumu doktorum haftan küçük olmaz dedi ama icim rahat etmiyor sürekli ölçüyorum tansiyonumu takinti haline getirdim ama yuksek çıkmıyor henuz
Endo Ayse1234567 benim 24 saatlik idrarımda çıktı kaçak tansiyonum yüksek olmamasına rağmen sabah akşam tansiyon ölçüyorum kan sulandırıcıya başladı doktorum tuzu azalttım bence hergün tansyonu takip et 14 9 olduğunda gel demişti doktorum
Ayse1234567 [silindi] canım 20.haftadan Sonra teşhis kondu ama yüksek tansiyon 30.haftalarda gerçekleşiyor
Ayse1234567 Endo iki gece önce 15/9 a çıktı ama beyin kanaması geçiriyordum Bi baş ağrısı anlatamam sana en sonunda burnuma vurdu burnum kanayınca çok rahatladım
Ayse1234567 Gizem957 idrar tahlilinda tek tek sıralanıyor 0 yazarsa normal + lara çıkıyorsa sıkıntı oluşuyor ama 24 saatlik idrar vermemiştim
Endo Ayse1234567 tansiyon ilacı başlmadı mı doktor sen de yüksek tansiyonun çocuğu etkiliyor yüksek tansiyon sırf o yüzden kan sulandırıcıya başladım olur da yüksekirse çocuğu etkilemesin diye doktrunla konuş canım
Ayse1234567 Gizem957 Gizem957 yoo bebekte hiçbir problem yok gayet sağlıklı sadece beni biraz yoruyor tansiyonum aniden yükseliyor ve bazen beynim patlıcakmış gibi hissediyorum ama bebişim çook sağlıklı
Ayse1234567 Endo tansiyon ilacı verdi ama Kan sulandırıcı vermemişti kontrole gittiğimde bilgi alırım uyardığın için çok teşekkür ederim