İlk hamileliğim de tam 9ay kustum su çok az tükettim doktoruma söylediğim halde kusmam için bana bı şey onermdedi şu içsem kusuyodum bilmiyom sebep bu mu ama 36 haftalık bebeğim öldü kilosu falan da iyidi her kontrolümde sıkıntı olmadığı söylendi şimdi hamileyim çok erken yine kusmak beni çok tereddüt ediyo 😔