Umay1m Oyyy iyi vakit geçirin az kalmış 😢 eee alış şimdiden daha ikisi ile neler yaşayacaksın 🤭🤭hadi ya bol bol su falan iç de düzel bı an önce canım çok geçmiş olsun çok zor oluyo o bende küçüklüğümden beri var çok dikkat ediyorum ona
Aynen yasak başlamadan bı anneme geldim hala burdayım eşim geliyo gidiyo arada bı işten çıkınca bı gece falan gidelim diyorum dinlen biraz daha diye diye bu zamana kadar kaldım evimi özledim 🤦 Çarşamba randevu aldım detayliya özelde ona gideceğiz bı sıkıntı yok burda ama eve gidince çok sıcaklar beni bekliyo cayır cayır dir bizim ev burda bisey anlamıyorum serinlikte de 😂