Umay1m Ay ne bileyim şimdiki evli çocuklu erkekler genelde öyle gidiyo ya 😂 keşke şimdiye kadar gitseydi ama faydasi yok keskenin gidecek bitirip gelecek Allah’ın izniyle inşallah Allah kavuştursun kuzum bı an önce benim kardeşimin 3 ayı falan kaldı zaman geciyo valla öğrendik bebişi onu yolladik aha bebiş 4 aylık oldu 😊 doğum olayı kötü olmuş yanında olamayacak olması ama ona da izin alabilir bence kardeşimin orda birisinin eşi doğurmuş komutan gelmiş kendi tlfnundan görüntülü eşini aramış konusturmus sıcağı sıcağına sonra da izin vermis 1 hafta git gör bebegini eşini diye öyle birine denk gelir inşallah gelir yanına canım görür
Bakacağız kız yolunda ki ilerleyeceğiz dönüşüm mu yapacağız gorecez sabırsızlıkla bekliyordum 🤭