Herkese hayırlı akşamlar sevgili Happy mom’lar.. Bugün sağlık ocağına gittim 18. Hafta kontrolüne. ultrasonda bebeğin kalp atışlarını duymak için hemşiremiz bayağı bir uğraştı. Bebeğim kasıklarımın aşağısında galiba. Bizim burada kadın doğum doktoru yok maalesef. Merkeze gitmem lazım oraya da erken sıra alamıyoruz. Böyle bir durumla karşılaşan veya önceden yaşayan var mı? 🙄 Normal mi bilemedim. Tahlil falan verdim ama bir sonraki gebe kontrol günü salı günü olduğu için beklemek zorundayım. 🥺 İçime kurt düştü yaaa..