Pelin__1 btlcnsu1 19-20.haftalarda seyirme gibi hissedersiniz. Ben hala tekme hissetmedim 18+6 yım. Doktora gitmiştim bugün usg de tekme attı doktor hissettin mi dedi hissetmedim ne yalan söylim😂 Takma o yüzden kafana
Asli10 btlcnsu1 bu haftalarda hissedersin canım daha ayırt edersin ❤️ 8 9 haftalık hissedenler var geç kalmışsın 😁😁😁
Senayyalcin Asli10 8-9 haftalık bebeği hissetmek mümkün değil hanımefendi kim hissetmiş Allah aşkına sonra insanlar gerçek sanıp benimki neden hissedilmiyor diyor ?
Asli10 Senayyalcin keşke bunu onlarda anlasalardı dediklerinizi dediğimde linç yiyorum genelde 😁😁 onlar anlarmış biz bilmiyormuşuz 😁😁
btlcnsu1 birprensesvebirprensannesi Aslında söyle ilk degil ikinci ama ilki 1.5 aylıkken karnımda öldü. Yine de ilk gebelik mi sayılıyor acaba ?
Heyecanlianneee btlcnsu1 bende 23 haftaya kadar ne zaman hissedicem diye ağlıyordum 😂 24 haftaya girdim bir başladı şimdide durmuyo o yüzden takılma hissediceksin 🙏
btlcnsu1 Ya hepinize ayrı ayrı tesekkür ederim ama @Senayyalcin ’a katılıyorum 8-9 haftalık kücücük bir bebegi kim hissetmis de ben hissedeyimm 🙄
birprensesvebirprensannesi btlcnsu1 Yani canım tecrübeli olmadığın için hareket konusunda ilk sayılıyor eğer büyük bir haftada kaybetseydin erken hissederdin
Serpilbb btlcnsu1 ben 17. Haftada hissettim pıt pıt şeklinde. Ama çok küçük olduğu için henüz sürekli ve hergün hissetmek zor dün doktora gittim ultrasondayken zıpladı bebek gördüm ama hissetmedim mesela 😄 22 ye kadar yolu var. Ayırt etmekte zor oluyor