Cyber öncelikle umarım hamilesindir 🌸
Ama senin de dediğin gibi gebeliğin kanda çıkması için şüpheli ilişkiden ortalama 10 gün sonra test yaptırman gerek.o yüzden moralini bozma şuan çıkmaması çok normal.en önemlisi de acaba hamilemiyim aman bu ayda olmadı ne zaman hamile kalıcam diye kendini strese sokma.eminim çok duymuşsundur bu cümleleri ama gerçekten en az önemsediğin ay oluyor.tecrübeyle sabittir 😌
Ve şunu da söyliyim benimde en belirgin gebelik belirtim sağ kasık ağrısıydı ben üşüttüm sanmıştım hatta onun haricinde adetime üç gün kala aşırı uykuya düşkünlüğüm artmıştı başka hiç belirtim yoktu.umarım güzel haberler alırsın bu ay🌸