Busrakes-97 31. Haftamdayım . Bulantım baslarda hiç olmadı yeni olmaya basladı , baş dönmem yok , uyku halim var . Ama bunun dönemle değil benimle alakası var . Herkesin baska durumları oluyor . Kimi basta kötü geçiriyor , kimi 2. Trimesterde, kimi sona doğru kiminin hiç derdi olmazken kimine hamilelik zehir oluyor. Hepimiz şahsına münhasır hamişleriz bence 😄