Selam güzel anneler çok şükür sonunda biz de kavuşanlardan olduk🤲🏻 hikayemiz tam olarak doktorumuzun 37. haftada yaptığı muayenede çatımın dar olduğunu söylemesiyle başladı tek gayemiz bebeğe fazla kilo aldırmamak belli bi kiloda tutmak olacaktı. Ama ne yesem ne içsem yaradı ve biz o sınırı aştık 23 Mart salı günü 41. haftaya giriyo olduğumuz için doktorumuz kontrole çağırdı ve “Bebeğin başı kanala hiç inmemiş 1 cm açıklığın var ve kilosu çatın için riskli” dedi bize sezeryan’ı önerdi biz de kabul ettik ve o gün yatışımızı yaptık. Tam 17.53′te miniğimin ağlama sesini duydum. Sonra zaten sakinleştirici verdikleri için net hatırlamıyorum 😪 benim için gerçekten en zoru o ilk ayağa kalkış oldu🤦🏻♀️ tansiyonum düştü ilk 2 sefer de yapamadım ama sonra çok şükür zor da olsa başardım ve yürüdüm 💪🏻 Rabbim herkese bu duyguyu tattırsın çok çok farklı ve güzel bir his 💙