Arkadaşlar selam. Çok panik halindeyim. 4 veya 5 haftalık hamileyim. Polikistik olduğum için emin değiliz kaç haftalık. Ultrasonda dün gördüm bebişi. Temaslıyım ve Covid oldum sanıp bir gün 10 saat aralıkla parol kullandım. Doktorum kullanabilirsin demişti. Çok şükür PCR testim negatif çıktı. Ama 2 gündür Parol içtiğim için uyuyamıyorum.