Hayalhira 28+4 olduk kaburgalarım ağrıyor normalmi bugun ağrımaya başladı yarın kontrolüm var sorucam ama sizlerede sormak istedim.
Aysegngr Hayalhira evet canım benimde o haftalarda başladı çok kötü özellikle otururken 32 haftalığım hala devam ve siddetlendi
Smyy00 Hayalhira 33+5 im şu an 2 gecedir sağ kaburga ağrım uyutmuyor beni daha önceden de çok oldu ama bu daha keskin bir şekilde ağrıyor bebeğin ayaklarından sanırım
Hayalhira evlat_ o zaman normal bakalım yarın doktorumuzada sorarım sanki kırılıyor gibi kaburgalarım
Hayalhira Smyy00 olabilir bende sağıma yatıyorum eliyle gerdiriyor soluma yatıyorum ayağını gerdiriyor sırt üstü yatında tepiniyor artık oturduğum yerden uyumaya başladım 😁
Hellolo Ağrılar bende de başladı 28 haftalığım az kaldı diye diye gün geçiriyorum hamileliği pamuk prenseslik gibi geçireceğimi düşünürdüm hep ama şimdi hergün bişey oluyor vücudumda 😂 yine de çok şükür bin şükür bu günleri gösteren Allah’ıma
Hayalhira Hellolo evet benmde öyle hergün bir yerim ağrıyor ilk gebeliğim 8 yıl önceydi hiç ne ağrı ne sızı hiç bir sıkıntı olmadı ama bunda herşeyi yaşadım maşallah😁 hamd olsun sağlıklı olsunlarda razıyız biz anneler❤️ 37.haftada doğucak erken doğum olucak bizim.
Dilanertan Benim kaburga ağrım 22 haftalıkken basladi suan 32+2yim ama hala cok agrim oluyor uzanamiyorum yatamiyorum oturamiyorum . Doktor idrar.yolu enfeksiyonundan da olabileceğini soyledi