senemmm123 bugün randevum vardı canım. Gittim geldim. Doktor değiştirdim. Ciğer geliştirici iğne vurdular yarın sezaryenle alıyoruz bebeği karnında kaybedebiliriz dedi. Ben de doç dr a gittim perinatolog aynı zamanda. Onunla devam edeceğim artık. 34+4 üz bugün 2140 gr dedi 47.5 cm de boyu. Zayıf bir bebek ama anne karnından alınmasını gerektirecek bişey yok dedi. Eski doktorum suyu da sınırda demişti yeni doktorum sınırda falan değil yeter bebeğe dedi takip edeceğiz dedi. Eve geldik bildiğin. Şaka gibi bir gündü. Sen nasılsın