Denizannesi geçen 34.haftada basladım ama daha geç baslansa dha iyi bnce çnkü yasadgım tecrubeye göre baya hergce yalancı doğum sancıları çektm 36 dan snra yense dha iyi sankii ben dha önceki hafta agrılrım var yruyemiyrum die post açmıştım bu agrıların acının sebebi hurmaymış megerse