Rabia941_ benim 2 tüpümde kapaliydi, hiç bir sizinti bile olmadi, kendim bile rentgende bakiyordum, doktorum 3 dafa denedi açilmadı, tuplerin ikiside başlanğic hisseden kapaliydi, bana soylediki bi kursla açilacag, açilmasa laparaskopikdi, ben inanmadım, apendisit ameliyyatinin fesadlarini biliyordum çunki, ama Rabbime şükürler hemen ayı çok ağladım dua etdim bi mualice ile açildi, ama sizin dediyiniz toplanma ne olan bi şey onu anlayamadım 🤷♀️