arkadaslar esim pozitif cikti,bende 38+3 deyim.yarin test yaptiracagim,egerki pozitif cikarsa ne yapicam bilmiylrum.Covid pozitifken dogum yapan yada dogum yaptigini duydugunuz var mi? (lutfen haberden duydiklarinizi paylasmayin,gercekte tecrube sahibiyseniz)