Eyllmavi Kızlar iyi akşamlar. Bebeğim karnımda hareket ederken titriyor gibi oluyor aşırı. Neden acaba? Böyle olan ve danışan oldu mu hiç doktoruna?
Busra34ybg Eyllmavi benimde öyle oluyordu doktor bu iyi bisey dedi gerneştiği için öyle oluyor son haftalarda olduğum için hareket çok çok önemliymiş bu haftalarda ben söyledim titriyor gibi diye iyi bisey dedi yani
dlnyny Eyllmavi ya benimde aynısı oluyor bende burada yorumlarda kordonuyla oynuyor diye okumuştum ama bekleyeyim burada