Beyzan Feyza-p oğlumun adı Kerem olacak Allah nasip ederse 🌸 inşallah siz de içinize sinen bir isim bulursunuz 🌸
01-adana Hala bızde bulamadık ne zormuş ya ısım bulmak bızde 21 haftalık olduk balkabagımla Doruk Uras dıye düşünüyoruz Şimdilik bakalım 🤔
Zeliha_92 Can yiğit Ali Çağan Mehmet Çağan Yağız Ali Çınar Mert Bunlar bizim düşündüğümüz ama 34. Haftaya gelmemize rağmen karar veremediğimiz isimler sizin içinde öneri olabilir ☺️
Ozlemmn İlk oğlumun ismi Yiğit Alp,😍😍 doğacak oğluma da Metehan ismini koymayı düşünüyoruz Rabbim nasip ederse 🙏