Ylnzkus12 Kızlar adetime 1 gün var dayanamadım yaptım normal testlerden kaset test yani sonuc negatif yine hüsran oysaki cok umutluydum bu aydan acaba erkenmi davrandm
SnglMom Ylnzkus12 merhaba, normal test ise eczane 3 gün adet gecikmesi olunca yap demişti, 7 gün önceden erken gebelik testleri var canım , hayırlısı olsun hakkında
sehrengiz_8 Ylnzkus12 canım çok silik de olsa bir çizgi var mı iyi bak benimde öyle idi bugün yaptım kan tahlilimde 10 çıktı bhcg
Omay0707 Aynen benimde kaset testt https://resimyukle.io/6VOx1s3T2u.i Böyle cıktı kan verdim 23.64 cıktı kan sonuçum adetime 4 gün kala yumurtalamanın 11.günü bence bi kaç güne tekrarla 1 gün önce negatif di benimde