Minesimsek12 bende avent plastik aldım . Trendyolda joker baby mağazasının kampanyasından aldım 4 lü emzikli uyguna geldi . Cam sağlıklı evet ama ilk etapta ağırlık yapabilir hem anneye hem bebeğe . Biraz bebişim büyüyünce belki cama geçerim diyprum . Yeğenim 4 yaşında biberonu plastik avent . Hala arada canı isteyince meyve suyu falan içer . Rengi değişmedi . Sararma yapmadı 🙋♀️